Reklamace

 

Postup při reklamování zboží

  1. Žádost o reklamaci včetně jejího důvodu nám pošlete emailem na info@cafeservis.eu. Nezapomeňte uvést číslo své objednávky. Pro urychlení reklamace připojte prosím fotografii reklamovaného zboží a kopii dokladu o koupi (faktury).
  2. Zboží řádně zabalte do kartonu, zabezpečte ho vhodným materiálem proti pohybu uvnitř a následnému možnému poškození během přepravy. Do balíku přiložte vyplněný Reklamační list
  3. Objednejte si svoz u svého dopravce. Dopravce od Vás balík převezme a bezplatně ho odveze k nám. Jakmile reklamované zboží převezmeme, posoudíme Vaši reklamaci a budeme Vás kontaktovat. Pokud bude Vaše reklamace uznána, zašleme v zákonné lhůtě peníze na Váš účet nebo, pokud si to budete přát, odešleme Vám výrobek nový.
  4. Zboží nezasílejte na dobírku. Využijte prosím odkaz pro objednání svozu. Více o podmínkách odstoupení od kupní smlouvy čtěte v nákupním řádu.